Al ongeveer een jaar is Noa, eigenaresse van de online kledingwinkel Belle-No, bezig met het runnen van haar webshop. Een goedlopende shop, met orders vanuit haar eigen Instagram en TikTok accounts. Maar een écht schaalbaar kanaal was er nog niet. Vanuit die vraag trok Noa bij ons aan de bel.
Resultaten van dit succesverhaal in een jaar tijd!
Extra bezoekers
0+
Extra omzet
0%
ROAS
0%
Nieuwe klanten
0+
Zo hebben we Noa helpen groeien:
Voor Belle No zijn we begonnen met een full-funnel strategie op Meta. Hier zorgen we ervoor dat er aan de ene kant veel nieuw publiek wordt aangetrokken, en de brand awareness stijgt onder de juiste doelgroep. Vervolgens laten we de meest betrokken personen converteren.
Met het uitsluiten van bestaande klanten, en door de focus volledig te leggen op het aantrekken van nieuwe personen, hebben we ervoor gezorgd dat 89% van de bestellingen vanuit nieuwe klanten kwamen. Dat zijn er 449 in totaal, binnen drie maanden.
Momenteel zijn we nog volop aan het doortesten en blijven we schalen op Meta. Gas erop! 🚀