Bobbie Luxury Vintage verkoopt luxe designertassen aan een steeds groter wordende doelgroep. Die doelgroep bereiken kan ze als geen ander via haar socials.
Met een drop iedere zondag maakt ze haar volgers wild voor de aankoop van een LV Keepall, Gucci Monogram tassen en meer.
De uitdaging hier? Hoe zorgen we dat we meer tassen verkopen die op zondag nog niet zijn verkocht?
Een niche met lage voorraad. Dat klinkt als een uitdaging voor een goed marketingplan. Benieuwd naar de prachtige webshop van Marlies? Check het hieronder!
Voor Bobbie Luxury Vintage zijn we eerst aan de slag gegaan met het instellen van betrouwbare data via Server Side Tracking.
Om haar zo goed mogelijk te helpen schalen hebben we een overlap in twee kanalen. Social media ads op Meta en Google Ads.
De basis van dit succes: Goede content voor advertising.
Daarmee bereiken we de doelgroep op basis van doelgroep suggesties die in het verlengde van de twee campagnes liggen. Zo werk je aan een full funnel strategie.
“Ik word super fijn geholpen door Rik & Jip. Zelf totaal geen verstand van alle programma’s, maar ze hebben super veel geduld en beantwoorden al je vragen. Zeker een aanrader!”