Van privé collectie naar een automuseum. Geen landelijke bekendheid, maar wel maandelijks willen groeien. Daarvoor is een goed gestructureerde online aanpak nodig.
Meer naamsbekendheid, stijging in verkoop van tickets en meer belangstelling in de regio. Dat was de uitdaging bij Metropole Druten. Meer dan de moeite waard om zelf een kijkje te nemen.
Een museum met unieke automobielen is een, mensen naar dit museum trekken is twee. Dat hebben we gedaan met een brand awareness campagne met converterende videocontent.
Met SEO zijn we vanaf nul naar 20.000+ organische bezoekers gegaan door te focussen op on page optimalisatie en goed zoekwoorden onderzoek. Metropole heeft een grote merknaam waar veel mensen opzoeken. De eerste 10.000 organische bezoekers waren zo binnen. Deze bezoekers kwamen voor 80% uit de branded zoekwoorden.
Door organisch vindbaar te worden op niet-merknaam zoekwoorden. Klikken er meer dan 20.000+ organische bezoekers op de website, waarvan nu nog maar 50% enkel op de merknaam.
Met onze Google Ads campagnes hebben we vooral met retargeting het meeste succes gehad. Zo bouwen we aan een blijvend succesvolle campagne.