Zo helpen wij Garage Vermeer & Kersten de grootste worden!

Maandelijks 10.000+ terugkerende unieke bezoekers en het best vindbare garagebedrijf van de gehele regio. Wij deden het!

Garage Vermeer & Kersten klantcase Aston Martin DB9

De uitdaging van deze case:

Hoe vertaal je kernwaarden van een bedrijf en kwaliteit naar een aanpak die mensen organisch aantrekt om klant te worden? 

Bij Garage Vermeer & Kersten stonden we voor die uitdaging. Meer mensen bereiken, ambassadeur maken van het bedrijf en uiteindelijk overhalen tot het volgen van een pagina of het maken van een afspraak.

Dat moest gebeuren met een totaalaanpak. Want de beste garage van Nijmegen e.o. verdient zo’n aanpak. Benieuwd? 

Garage Vermeer & Kersten interieur foto

Resultaten van dit succesverhaal!

Maandelijkse bezoekers
0 +
#1 posities in Google
0 +
Accounts bereikt
0 +
Posts gemaakt
0 +
Garage Vermeer & Kersten MINI Cooper verkoop

Zo hebben we Erik en Meryan helpen groeien:

Garage Vermeer & Kersten is een begrip in de regio Beuningen e.o. Met ruime ervaring en een topreputatie online zijn we aan de slag gegaan met het verbeteren van de vindbaarheid.

Daarnaast zijn we op social media in gaan spelen op nieuwe trends, de persoonlijke service uit gaan lichten en weten we als geen ander nieuwe mensen te bereiken op verschillende kanalen. 

De grootste op online gebied word je niet zomaar. Dat doe je met een plan! 

Meryan aan het woord:

” De persoonlijke aanpak en goede resultaten zorgen voor meer klanten, en meer bereik op social media. We zijn erg tevreden! “

Fan van deze klantcase?

We vertellen er graag meer over. Bijvoorbeeld onder het genot van een (digitale) kop koffie. Plan makkelijk in wanneer het jou uitkomt.